«Недобросовісні страхові компанії»

На жаль, далеко не завжди клієнт страхової компанії, може розраховувати на отримання страхового відшкодування навіть у випадку, коли з його сторони будуть дотримані всі умови договору. Адже для СК їх діяльність є бізнесом, і мінімізуючи свої витрати на здійснення страхових виплат, вони підвищують свою прибутковість. Страхові компанії у виборі мають цілий арсенал прийомів, що дозволяють їм заощадити гроші на некомпетентних і недосвідчених клієнтах.

Про всі недобросовісні страхові компанії буде інформуватися громадськість за допомогою телебачення, преси, соціальної рекламної продукції та мережі Інтернет. Спільно з партнерами закликання до бойкоту послуг шахрайських СК.

 

Партнери:

Результати:

 

«Незаконні штрафмайданчики»

Приватні штрафмайданчики державного підприємства «Інформресурси» вже давно стали справжнім головним болем для українських водіїв. Інспектори ДАІ досить часто евакуюють туди автівки без будь-яких законних підстав. А потім водієві доводиться платити чималі гроші всього лиш за те, що автівка на цьому майданчику декілька днів стоїть.

 Проект створено заради запобігання та протидії корупції ДП МВС Інформ-Ресурси та іншими бізнес – проектами МВС.

 

Партнери:

Результати:

 

«Контроль за роботою Укравтодору»

Проектом передбачено  контроль за регулярною та фінансово – економічною діяльністю державного агентства автомобільних доріг України. Контроль прозорості роботи агентства з підрядниками.

Внесення організацією пропозицій, зауважень щодо технічного стану, розширення або реконструкції автомобільних доріг.

Реалізація проекту з 24.06.2014р

 

Партнери:

Результати:

«Проти держтехогляду»

У багатьох країнах техогляд є обов’язковим. У Німеччині та Франції його необхідно проходити раз на два роки. У Польщі – щороку, якщо вік автомобіля більший, ніж п'ять років. У Великобританії технічний огляд слід проходити раз на рік, або після пробігу автомобіля 16 тисяч кілометрів. У Бельгії – після наїжджених 15 тисяч кілометрів. У 10-ти штатах США техогляду немає, у решті перевірка здійснюється за окремими параметрами. Дорожня інспекція не бере участі у цих оглядах, цим, як і у більшості країн, займаються приватні структури. Проведення технічного огляду можливе будь-якою структурою, що має відповідне оснащення та технічні можливості.

На сьогодні в країнах ЄС діє директива №2009/40/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 6 травня 2009 року про перевірки придатності експлуатації автомобілів та автопричепів. Згідно даного нормативного акту у кожній державі-члені транспортні засоби, зареєстровані на території даної держави, та їхні причепи і напівпричепи повинні підлягати періодичним перевіркам на придатність до експлуатування згідно з цією директивою.

Ми проти проведення техогляду міліцією, ДАІ, чи будь – якими державними структурами. Якщо ЄС вимагає, то це повинні проводити (одна із пропозицій) страхові компанії, зважаючи на те, що в Україні введено обов'язкове страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів.

Реалізація проекту з 24.06. 2014р

 

Партнери:

Результати:

«Ми за відміну акцизного збору при розмитненні автомобілів в Україні»

 

Проект діяльності ГО «ОАУ» №1_10.07.2014
 
«Відміна акцизного збору на розмитнення авто в Україні»
 
Проблема:
   Одним із вагомих недоліків митного законодавства в Україні є те, що додатково до усіх митних платежів при розмитненні автотранспортних засобів люди сплачують акцизний збір.
   Тобто, пересічному українцеві за існуючим законодавством після перетину кордону на автотранспортному засобі з іноземними номерами у 10 денний термін необхідно зареєструвати та очистити від митних платежів транспортний засіб, де при розмитненні необхідно сплатити: ввізне мито, спеціальне мито, акцизний збір та ПДВ від вартості всіх мит. Як показує практика, кругленька сумма при розмитненні в декілька разів може перевищувати вартість самого автомобіля.
 
Пояснення актуальності:
   Плюсами даного питання є те, що при відмінні акцизного збору населення зможе доступніше купувати автомобілі за кордоном. Громадяни матимуть можливість мобільніше та комфортніше пересуватися. Для національного автопрому відмінна акцизного збору при розмитненні автомобілів стане «викликом» до покращення виробництва власних автотранспортних засобів.
   Також, зниження вартості митного оформлення завдасть удару по «чорному авторинку», дозволивши залучити до державного бюджету додаткові надходження. Адже у нас півкраїни змушені ставати злочинцями, оскільки великими митними платежами водія заганяють у тінь. Купивши в Німеччині машину за 2000 євро, в Україні необхідно заплатити за її розмитнення в п'ять разів більше.
 
   Мінусом данного питання є те що вітчизнняний автопром і так не взмозі конкурувати на ринку автомобілів, а при відмінні акцизу, ще важче буде це здійснювати.
   Також необхідно врахувати, що за договором «Про асоціацію з ЄС», мита скасовуються не тільки для поставок європейських машин в Україну, але й для наших автомобілів в ЄС (8-10% залежно від країни). Однак експерти впевнені, що українські виробники не зможуть витримати європейські технічні регламенти і пройти сертифікацію. Наші авто не відповідають жодній європейській нормі: ні за рівнем безпеки, ні за нормами вихлопів (Євро-5, Євро-6). Жоден європеєць їх не купить.
 
Мета:
   Метою є вирішення питання щодо відмінни акцизного збору при розмитненні авто в Україні та підняття добробуту українців вцілому.
 
Нормативно-правова база:
   Необхідно відзначити, що законодавство з данного питання впродовж 20 років змінювалося відповідно до зміни влади, та нібито латання дирок у економіці країни, але питання вдосконалення системи розмитнення автотранспортних засобів залишалося поза увагою.
 
У правовому полі існує основний закон "Митний кодекс України", яким передбаченно справляння податку на підакцизні товари до яких належать автомобілі, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли.
 
На сьогоднішній день існує наступна характеристика митним платежам:
Ввізне мито - у більшості випадків мито для транспортних засобів складає 10% від сумарної митної вартості, але винятком можуть стати електромобілі (8%), нові легкові автомобілі з об'ємом двигуна більше 3-х літрів ( 6%), а так само дизельні автобуси призначені для перевезень більш ніж 10 осіб і об'ємом двигуна більше 5 літрів (20%). Дані процентні ставки встановлені "Митним тарифом України" (від 22.12.2011).
Спеціальне мито - у розмірі 4.31-8,63% зачіпає всі автомобілі з бензиновими двигунами об'ємом 1,0-2,2 л.
Акцизний збір - розраховується залежно від об'єму двигуна, віку транспортного засобу, типу палива на якому їздить ТЗ, а так само потужності двигуна.
ПДВ (укр. - ПДВ) - складає 20% від суми всіх мит (ввізного мита, акцизного податку та митної вартості транспортного засобу).
 
Для прикладу проведемо уявний розрахунок:
   Щоб розмитнити авто в Україні, за транспортний засіб з митною вартістю 2000 євро з обсягом двигуна 1,6 л необхідно сплатити: 10% ввізного мита (200 євро), акцизний збір 2,18 євро за «кубик» робочого об'єму (2,18х1600 = 3488 євро), 8,63% спецмито (173 євро) і ПДВ 20% від усіх сум ((2000 +200 +3488 +173) / 5 = 1172 євро. Таким чином, вартість розмитненого автомобіля складе 7033 євро.
 
   Необхідно зазначити, що існують безліч схем за якими можна уникнути сплати податків при ввезені авто, але юристи нагадують, що дії спрямовані на уникнення сплати ввізних мит, чи їх зменшення тягнуть за собою штраф в розмірі 300% від несплаченої суми митних платежів.
 
Досвід країн сусідів:
   Досвід країн світу показує, що акцизний збір встановлюється на високорентабельні товари, такі як тютюнові вироби, алкоголь, предмети розкоші, у рідких випадках на розмитнення авто.
Щодо країн сусідів (пострадянського простору), які використовують подібні схеми розмитнення, для прикладу можна взяти Республіку Молдова. У цій країні при розмитнені автомобіля необхідно сплатити –лише Акциз.
  На розмір митного Акцизу впливає вік автотранспортного засобу, тип двигуна (бензин чи дизель) і його робочий об’єм. Вартість автомобіля не впливає на розрахунок Акцизу при його розмитнені.
 
   Тобто, у Республіці Молдова для розмитнення автомобіля з бензиновим 1.6 літровим двигуном вік якого складає 6 років необхідно сплатити лише 1280 Євро акцизного збору.
 
Заходи необхідні для вирішенні данного питання: 
   1.Залучення та інформування максимальної кількості населення щодо данного питання (через акції, круглі столи, семінари, висвітлення інформації у ЗМІ, соцмережах).
   2.Співпраця з Урядовими та громадськими організаціями (через обговорення на круглих столах та допомога у написанні законодавчих актів).
   3.Співпраця з міжнародними організаціями (через проведення спільних нарад, акцій та інше).
   4.Організація круглих столів з імпортерами та представниками вітчизнянного автопрому.
 

Партнери:

Результати:

Яндекс.Метрика